torsdag 20. november 2008

Gullkorn fra barnemunn

Lille gull og jeg lå i sengen på lørdagsmorgen, og han la plutselig merke til at singletten min hadde sklidd litt opp, og gransket nøye strekkmerkene jeg har der, etter han lå i magen min.

"åååå, stakkar magen" sa han etter en stund. "hvordan skjedde det??"

Jeg forklarte at når han lå inni magen min, så ble magen så stor, fordi han vokste seg så stor og fin inni der, at magen fikk sånne sprekker.

"ååå, stakkar magen. Men neste gang det kommer baby i magen, så blir det helt bra igjen" sa han etter han hadde tenkt seg om.

"og da kommer det 4 babyer, og så kommer de ut av rørene der" sa han, og pekte på beina mine.

Den nye teorien om hvor babyer kommer ut av mammaen er altså at beina er rør, hvor de kryper ut gjennom. Litt nærmere sannheten, enn den gangen han underfundig hadde kikket på bildet av når han lå i magen, og lurte på om jeg hadde spist han. Og om han krabbet ut av halsen min for å komme seg ut igjen.

1 kommentar:

Maria sa...

Hahahaha!:D Så fantastiske ting barn kan si!:) Og for noen utfordringer vi som foreldre får etterhvert, som skal ha svar på alle disse spørsmålene....!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...