lørdag 6. desember 2008

Drømte om vogner i natt

Jeg tenker og tenker, og blir ikke noe klokere av den grunn. Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg har lyst på ny vogn eller ikke. Det er så utrolig vanskelig.

Jeg har jo en helt brukbar sportsvogn etter gutten, som jeg kjøpte ny når han var 10 mnd. Og har softbag som passer oppi. Og det er egentlig ganske stilig, hadde det ikke vært for at da vil babyen bli liggende ut mot hele verden, og ikke mot meg. Er en finurlig luke i taket da, så jeg kan jo holde øye med babyen allikevel. Men så tenker jeg litt at jeg jo har bitte litt lyst på ny vogn også. Selv om jeg jo strengt tatt kanskje ikke trenger. Egentlig kan jeg bare bruke det jeg har, og kjøpe nytt trekk til voksi posen, om det er ei lita jente i magen, for har sett meg ut et knall lekkert trekk jeg liker innmarig godt.

Er ikke det trekket rålekkert til mørkegrå vogn så vet ikke jeg altså! Har egentlig lyst på nytt trekk om det er en liten gutt i magen også jeg. De har jo så masse stilig!

Men så var det det med om jeg skal ha ny vogn og trekk til voksiposen, så blir det jo veldig dyrt. For kom til å tenke på at stellebordet jeg brukte til gutten jo er gåent, og alt for stort til badet vi får i den nye leiligheten, så det må vi jo ha nytt. Og vippestolen han arvet, er også ødelagt, så den skal iallefall byttes. Og uro over sengen må babyen jo også få. Har lyst på sånn fancy med musikk, og lys. Men da blir det iallefall dyrt da!

Tror jeg bestemmer meg for at jeg skal invitere venner og sånn på amerikansk baby shower når den tiden kommer. En amerikansk tradisjon jeg har bestemt meg for å adoptere. Noe mer praktisk enn det har jeg ikke hørt om på lenge. Tenk så greit da, å bare lage ønskeliste, og så blir det ikke så dyrt med baby allikevel.

1 kommentar:

dronningmia sa...

Du har fått en utfordring hos meg...se på bloggen min!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...