onsdag 10. desember 2008

Nedtelling til ultralyd

Ja, nå begynner det å nærme seg tiden for ultralyden igjen. På fredag skal jeg og bf på ultralyd. Det blir den første han er med på. Og vi er kjempe spente! Kanskje får vi vite om det er ei lita jente eller en liten gutt inni magen min. Men det er jo veldig tidlig enda, så vi har ikke de helt store forhåpningene om det akkurat, selv om vi har veldig lyst å vite det, og håper at de kan se det.
Jeg har overbevist meg selv om at hvis vi bare får vite hva som er inni der, så blir det lettere med alt det andre når det gjelder navn og sånn. Men det kan jo henne at jeg tar helt feil. Kanskje det blir enda vanskeligere...
Jeg har kanskje, kanskje kjent bevegelse i magen min! Vet jo sånn ca hvor babyen ligger inni der, siden jeg vet hvor jeg skal lete etter hjertelyden. Og her om dagen så kjente jeg at noe bevegde seg der inne. Jeg kan ikke helt sikkert si at det var babyen, meeeen jeg kan ikke forestille meg hva annet det kan ha vært heller.
Jordmor spurte meg jo når jeg var på kontroll der forrige uke, om jeg hadde kjent noe da. Men det hadde jeg jo heller ikke når hun spurte. Hadde det vært nå, så vet jeg ikke hva jeg skulle svart jeg. Kanskje var det de første bevegelsene, kanskje ikke.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...