torsdag 4. desember 2008

Nytt magebilde

Lille magen vokser litt, blir litt rundere liksom. Selv om den er liten, og vises lite enda, så ser jeg iallefall forskjell fra sist jeg tok magebilde, og det jeg tok i går kveld.

Tenk at inni magen min ligger en liten skatt. En liten hemmelighet.

Jeg har som smått begynt å tenke litt på fødselen. Jeg vet det er tidlig å tenke på sånn. Men sluker alt som har med fødsler å gjøre rått omtrent. Kikket gjennom "Jordmødre" som ligger ute på nrk sine sider, i går, og greide å se alle 6 episodene i løpet av dagen. Så nå har jeg, merkelig nok, begynt å grue meg litt til fødselen. Jeg som hadde bestemt meg for at det skulle jeg iallefall ikke gjøre denne gangen, når jeg ikke gjorde det sist.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...