mandag 12. januar 2009

Det er helt sikkert ei jente!

Var på ultralyd igjen i dag, den egentlige rutine ultralyden, som jeg fikk ekstratime til når jeg var der sist.
Det var så gøy å se på lille nurket i magen igjen. Hun har vokst masse siden sist! Og lagt på seg masse også. Fikk se henne i 3D, og var så heldig at vi fikk lov til å filme hele undersøkelsen! Så nå har jeg henne på film. Inni magen min. Ganske sprøtt!
Jordmoren som hadde undersøkelsen sa at hun ikke var i tvil om at det var ei jente, så det var bare å begynne å handle inn rosa...

Uten tvil at hun allerede deler førsteplassen med storebror om verdens vakreste baby!

1 kommentar:

dronningmia sa...

Åh, så gøy!!! :) Vet jo at du også ønsket deg en liten jente. Gratulerer!!! :) Gleder meg fryktelig masse til vi skal på UL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...