onsdag 7. januar 2009

Magen vokser

Måtte ta noen nye bilder av "lille" magen min. Noen syns den er kjempe stor, mens andre syns den er så liten til at jeg straks er halveis i svangerskapet.


Tenk det, jeg er nesten halveis!!! Syns at det var i går at jeg testet positiv. Men sånn er det jo ikke. Merkelig hvor tiden blir av. Tenk når det har gått så lenge fra nå, er jeg nesten ferdig jo. Sprøtt å tenke på! For virker så langt frem i tid. Litt deilig at det er såpass lenge igjen.


Et bilde av storebror og magen. Kommer definitivt til å havne i bunken over favorittbilder dette. Lille gutten, og den stooooore lille magen min.

1 kommentar:

dronningmia sa...

Så flott mage du har, Ida!!! Morsomt nå når den virkelig popper ut og gullungen gir livstegn fra seg...:)
Det var nydelig, det bilde der storebror også er med!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...