søndag 22. mars 2009

Snart er alt utstyret i hus!

Nå er det jammen ikke mye som gjenstår! Nesten alt utstyret er i hus. Men det skulle nesten mangle, det er bare 11 uker igjen til termin. Og jeg kjenner jeg begynner å bli litt smånervøs. Det er tross alt ikke så lenge igjen til hun kommer nå.
Nyeste innkjøp er vippestolen. Etter mye om og men greide jeg bestemme meg for hvilken jeg ville ha.
Jeg sjekket nøye tester, og priser, før valget falt på en Loft vippestol.
En vippestol med hel liggestilling, og mulighet for meget meget god sittestilling. Prisen var ikke avskrekkende heller, da den var på tilbud til 399,-
Og jeg er veldig så fornøyd!

Ble visst 2 stellevesker på meg også. Men det gjør ikke noe, da har jeg jo to å velge mellom. Så nå gleder jeg meg til å begynne å bruke dem!

Den ene er en petunia picklebottom stelleveske. De lekreste stelleveskene som finnes!!! Forelsket meg helt i dem. Og så er denne så praktisk at det følger med stropper så den kan gjøres om til ryggsekk. Noe som jeg syns er meget så praktisk, da jeg jo har både meitai og lommeslynge jeg har ambisjoner om å bruke.



Den andre er en super søt stelleveske fra Pink Lining.



2 kommentarer:

nalille sa...

For noen utrolig fine stellevesker!!
De likte jeg

Lady E sa...

Så mange fine bilder av den lille tulla, og alle de nydelig klæra hun skal ha på seg.
En virkelig flott blogg du har.
Den kommer jeg til å følge videre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...