fredag 24. april 2009

Prosjekt: babykommode

Da var jeg i full gang med prosjekt: babykommode.
Jeg har bestemt meg for å pusse opp en kommode til å ha babyklærne i.
Kommoden som er oppussings objektet, er en trehvit 8 skuffers kommode med treknotter på skuffene.
Det første jeg fant ut at jeg var helt nødt til å gjøre, var å finne søte knotter jeg kunne bytte ut treknottene med. Og falt for disse søte porselensknottene.
I går var jeg og valgte ut farge til å male kommoden med, falt for en lys farge med litt blått i, med navn morgendis, som så klart er helt fri for avgasser. Og super safe å male med også når man er gravid.
Jeg fikk hjelp av min kjære pappa til å demontere kommoden, for den er ganske så stor og tung.
Og i kveld satte jeg i gang, med å male første strøket på kommoden.
I morgen går jeg i gang med strøk nummer to, og får forhåpentligvis montert den opp på søndag eller mandag.
Jeg gleder meg allerede til å vaske babytøyet, og få lagt det på plass i skuffene sine!

4 kommentarer:

Lady E sa...

Så moro med et slikt prosjekt. Ser frem til å se bilder av den når den er ferdig :)

dronningmia sa...

Det blir sikkert kjempebra! Gøy å ha noe man har pusset opp selv. Ü Gleder meg til å se resultatet! Ü

Fio sa...

Dette blir bra :D

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Gleder meg til å se bilder, nå nærmer du deg vel snart ferdig? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...