onsdag 8. april 2009

Så flink jeg har vært!

I dag greide jeg ikke la være gjøre det....
Jeg bare måtte på loftet og hente ned vugga, vognbaggen og bilsetet.
Så da gjorde jeg det.
Fikk litt hjelp av flinke gutten min til å skru sammen vugga. Han syns det var veldig spennende å få være med å hjelpe mammaen sin med å sette den sammen. Og hadde veldig lyst å prøve sengen etterpå. Tror han ble litt lei seg når jeg sa han dessverre var blitt for stor til å prøve den sengen.
Men det gikk fort over, når han fikk lov til å hjelpe meg med å se på de babylekene som han hadde når han var baby, som babyen i magen skal få låne når hun kommer ut.

Fikk også bilsetet ned, og lagt i den rosa beskyttelsen jeg fikk tak i. Og det var jo bare rålekkert med det lyserosa, oppi det brune bilsetet! Der tror jeg nok hun kommer til å sitte godt!!!

Fikk satt vogna sånn ca klar også. Men måtte lete litt for å finne ut hvor den var blitt av. Den var nemlig ikke der jeg trodde den var. Nå var den kommet ut i garasjen. Men jeg fikk den tilbake i hus, og måtte jo bare teste hvordan den lyserosa myggnettingen så ut på. Så klart med baggen oppi, og et rosa ullteppe, bare for å understreke det faktum at det ikke skal være tvil om at det er ei jente som snart skal ligge oppi der. Gleder meg til å trille tur! Og ha de lekre stelleveskene mine bakpå!!!

2 kommentarer:

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Så nydelig :) Moro med sånne forberedelser. MEN spørsmål: hvor fikk du tak i myggnettingen? Leter etter lik :P

Lady E sa...

Så mye du har fått stelt i stand. MORO!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...