søndag 30. august 2009

En lat søndag

Søndager er deilige dager. Da er det ikke så mye som skjer, og ingen ting vi må gjøre. Og vi nyter det. Ofte iført koseklær. I dag har william på seg heldress fra moonkids. Kjøpt på mixmax Utrolig kule, myke og gode klær! Lenge bodde han omtrent i en heldrakt fra katvig, men den er for liten, så da måtte mammaen på jakt etter en ny. I formiddag var det tegning som sto på programmet. Men ikke på bordet, vi skulle visst ligge på gulvet. Prinsen min i full konsentrasjon mens han farger et tre i fargeboka si. Han har funnet ut at det er veldig viktig for han å ikke farge utenfor strekene, og tviholder på fargeblyanten.
Tv'en sto på på national geographics i bakgrunnen, og der gikk et program om dyr i livmoren, og det var blandt annet en sekvens hvor en kengurubaby ble født. Da ble det full konsentrasjon om tv'en fra prinsen min. Og han kikket plutselig på meg og spurte, om det var slik lillesøster ble født. Jeg visste rett og slett ikke helt hva jeg skulle si med det samme, men måtte jo innrømme at det stemte. Og da var det jo naturlig at oppfølger kommentaren fra sidelinjen ble: "å ja, så hun lagde seg bare et hull i magen for å komme ut hun også da!" eh.... ja... vi kan jo si det sånn inntill videre lille venn. Det er nemlig ikke alt man behøver å ha greie på når man bare er 4 og et halvt år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha, ha! Så kult. Han der er ganske glup altså. Klarte Onkel å fikse spillet? Kyss og klem fra sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...