onsdag 19. august 2009

Graute-pasta

Jeg spurte store gutten min i dag, hva vi skulle ha til middag i dag. Om han hadde lyst på grøt kanskje. Ja, det ville han gjerne ha, men aller helst ville han ha graute-pasta.
Jeg sa til han at vi jo ikke kunne ha både grøt og pasta, for det var nok gjerne ikke den beste kombinasjonen av middag. Men det var faktisk pasta som var graut. Det heter Grrrrrrrrrråaut på engelsk. Helt sant, faktisk.
Så da ble det smørgrøt til middag i dag. Og det var godkjent, men ikke akkurat det han ville ha. Så han spiste med blandede følelser tror jeg.
Mens jeg satt og ammet vesla mi, sneik han seg ut på kjøkkenet, og var oppi kjøkkenskapet. Det er nemlig en skikkelig søtslikk-snok jeg har i hus. Og om mulig bør sånn søtt og godt helst låses inn i skapene. Det hjelper nemlig ikke om de er i øverst hylle i kjøkkenskapet. For han klatrer nemlig opp på benken, og stiller seg helt på tå, for å komme skikkelig til.
Etter han fikk bade i kveld, tok vi med oss vesla i senga, og hadde kveldslese-kose stund i sengen hans, alle 3. Super koselig avslutning på en fantastisk herlig ettermiddag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk å lese, måtte flire litt. :)
Klem fra GM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...