torsdag 20. august 2009

Hårklemmedilla, og halvsvidd pizza

I dag har jeg vært super flink, og gått laaaaang tur med ei venninne av meg, og hennes lille søte gutt. Er ganske så stolt, for det var litt tiltak å komme seg opp fra sofaen. Men så hjalp det jo veldig på at det var så flott vær, og så varmt!
Vi snakket og gikk, og plutselig kom vi på at vi hadde gått i ring, og måtte gå dobbelt så langt som vi hadde tenkt i utgangspunktet. Delvis fordi vi glemte oss ut, og delvis fordi jeg ikke husket helt hvor vi skulle gå.
Meg i et nøtteskall det der. Har helt elendig stedsans. Min kjære søster har veldig mye morro med akkurat den, og sier vel til omtrent alle, at jeg trenger kart, for å finne frem i egen hage.
På vei hjem fra turen var jeg innom og handlet middag, og fikk såååå lyst på denne pizzaen her. Og så er den jo bare med ost og tomatsaus, så da er det midt i blinken for min kresne lille prins også.
Men skuffelsen var stor, når mammaen glemte å skru på klokken på ovnen, og pizzaen ble sånn isteden. Måtte skjære vekk kantene, og prinsen sa klart i fra når maten kom på bordet, at han ikke likte svart pizza....I posten i dag, kom de nye hårklemmene til prinsessa. Og da måtte jo mammaen ta photoshoot av prinsessa med alle hårklemmene sine. Noen har hun hatt fra før av, og noen er nye.
Denne er rød og hvitrutete, jeg hadde den når jeg var yngre. Den har hun nå overtatt, og er sååå søt med den.En liten søt hvit sak, med yndig liten rose på.Den første hårklemmen jeg kjøpte til henne, denne hadde jeg også med på sykehuset.Denne nusselige rosa klemmen, med bamse på, er en av de nye. Falt pladask for den når jeg så den i nettbutikken. (link lengre ned)En hårklemme med sløyfe. Kjempe søt med nydelig mønster.En av de nye hårklemmene, en søt rosa, i filt, med rosa blomst. Kjøpt herDenne er også ny, og litt for stor, men veldig søt! En stoffklemme, i blått.Denne er lik den blå stoffklemmen, bare i lilla. (Mammaen låner disse til jenta vokser litt, og får litt tykkere hår.)Og så var prinsessa lei av å prøve hårklemmer gitt. Og ble veldig sinna, for nå ville hun ha mat!Prinsen ville også prøve hårklemmene, og poserte for kamera. Helt til han kom på at det nok var en jente ting, det der med hårklemmer. Og overleverte den til mammaen. Prøver å overbevise meg selv om at nå når jeg ikke lengre kan samle så mye på vesker og sko (og kjoler, og parfymer og sånn...) så kan jeg jo heller ha litt hårklemme dilla. Og så er de jo sååååå søte! *sukke*

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...