onsdag 19. august 2009

Smokk, eller tommel, eller kanskje hele hånden...

I morges etter at vesle nydelig hadde badet (les: i baderomsvasken), lå hun på stellebordet, nybadet og fornøyd.Jeg snudde meg bare vekk et øyeblikk, og hva ser jeg når jeg snur meg igjen??
Jo, hun prøvde å sutte på tommelen sin. Så jeg gav henne smokken, og så sovnet hun nesten. Var trøtt etter å ha badet, og rimelig klar for en liten høneblund.
Men så glapp hun smokken, eller spyttet den ut, og våknet, og var på vei inn med tommelen igjen. Jeg var kjappere enn henne, og puttet inn smokken igjen.
Men neida, hun hadde andre planer, så hun spyttet den ut, og puttet inn tommelen igjen.Jeg har virkelig ikke lyst at hun skal begynne å suge på tommelen, når hun endelig har lært seg til å ta smokken. Så jeg puttet inn smokken igjen, og holdt litt på den, sånn at hun ikke spyttet den ut med det samme. Hun sugde fornøyd på den, helt til jeg snudde meg igjen...
Da hadde hun faktisk stappet alle fingrene inni munnen, og var så fornøyd. Bak hånden kunne jeg til og med skimte et lite glis.

2 kommentarer:

MissFat sa...

Sann som det der gjør Marte også. Begynt med og mer med det.... Jeg tar fingrene ut og dytter smokken inn...

rosin85 sa...

hehe =P jeg hadde håpt hun bare fortsatte med smokken, meeeen kan se litt skummelt ut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...