mandag 19. oktober 2009

Spise pute og alt for store sko

Da var helgen vel overstått, en minneverdig, vellykket helg, som heldigvis endte med biltur og ferge, og ikke enda en båttur med alt for mye bagasje!
Helt fantastisk med bil og ferge! Og så utrolig mye mer avslappende.
Og veldig veldig så koselig å spise sjokoladeboller, med 2 sovende unger i baksetet, og super herlig selskap bak rattet.
Det har vært en helt fantastisk minneverdig helg. Med nye opplevelser for både liten og stor.
De søteste rampeungene som bare snek seg ut for å hente ballen de hadde sluppet fra 2.etasje, og ned på plenen. For å så kunne sniiiiiiike seg ut av huset, for å hente den igjen. Men de ville ikke ta på seg sine egne sko. De tok på seg noen andres sko, begge to, som helt tilfeldigvis bare var noen få nummer for store.
Først hørte jeg det smalt i døren, og så når jeg gikk ut i gangen, så manglet det nemlig 2 par sko.
Jeg greide ikke holde meg veldig alvorlig når jeg fikk øye på "skotyvene", for de var så super søte der de trasket over plenen, på jakt etter fotballen, som prinsen min mente var en basketball, og den lille prinsessen mente var en fotball.
Noen ganger holder det rett og slett ikke med smokk, eller tommel. Eller det hender man ikke finner det der og da, og bare tar det første og det beste. Man kan iallefall ikke klandre henne for at hun ikke er oppfinnsom. Og hun har kommet til den alderen hvor alt skal smakes på. Også det som ikke er noe særlig å spise på, bare for å finne ut hva det er.
(Bildet av minsteprinsessen er noen dager gammelt, men jeg hadde rent glemt å blogge det! Og kom på det nå, når jeg satt og lette etter et bilde fra helgen vår)
På tapetet fremover har jeg visst lovd å strikke votter, med FKH bokstaver. Så i morgen må jeg på jakt etter garn og strikkepinner. Bilde av resultat kommer etterhvert =)

1 kommentar:

Gerd-Marie sa...

Hi, hi, så herlig! Ja, ja, skotyver er nå ikke det verste da. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...