tirsdag 8. desember 2009

Tittei mamma

Måtte bare dele disse øyeblikksbildene med dere. Jeg satt på pc'en og ante fred og ingen fare. Men der var det visst en baby som kjedet seg litt. For plutselig kom det en hånd på pc'en.
Hva skjer nå? tenkte jeg.

Joda... der tok hun tak i hele pc'skjermen og dro den ned, og så gav hun meg et stort glis etterpå. Hvem smelter vel ikke helt av noe sånn da? Lille sjarmøren min. Som nok syntes det var litt kjedelig at mammaen satt på pc'en.Nå har hun begynt med 6 mnd mat for fullt, og middag er favoritten. Jeg kjøper middagsglass til henne, og blander stort sett halvt om halvt med hjemmelaget mos.
Ofte tar jeg bare og bruker det vi selv har hatt til middag, men venter med å salte og krydre maten, for det skal hun jo helst ikke ha.
Og det faller veldig i smak!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...