onsdag 13. januar 2010

Jeg har blitt utfordret...

Her er utfordringen:


1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem

Jeg ble utfordret av Renate, so here it goes...

Det 6. bildet i den 6.mappen er det rampen min som har tatt. Han tar utallige bilder av tv'en, når han ser på tv. Og siden det er min lille hjerteknuser som tar bildene, og er så stolt av at han får det til. Så har jeg ikke hjerte til å slette noen av bildene hans. Selv om det er 50 bilder av mikke mus i forskjellige posisjoner, fra en episode fra mikkemus klubbhus. Eller om det er 20 bilder av lomma på buksa mi. Bare fordi han syns det var såååå morsomt å ta bilde av rumpestumpen til mamma (faktisk hans egne ord akkurat det der). Så han har egen mappe med alle bilder han tar. Alle legges inn der, ingen slettes. Men det er slettes ikke alle som vises frem.
Ikke alltid mammas morgentrøtte ansikt er noe å vise frem heller. Selv om min herlige gutt som straks blir 5(!) år, syns at mamma er like vakker uansett...

Jeg sender utfordringen videre til:

1 kommentar:

Fio sa...

men den 6 mappa har ikke 6 bilder .. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...