lørdag 20. mars 2010

Lille frøken trøttesen

Se så stor hun har blitt! Nå er det jammen ikke lenge igjen til 1 årsdagen, og barnehagestart. For lille søte prinsessa mi er jo 9 og en halv mnd gammel.
Smokken må være med over alt, men mammaen prøver å begrense bruken av den. Så vi prøver å legge den vekk på dagen, og det går igrunnen greit, for hun glemmer den når den ikke henger på genseren.

Nesten litt sånn som ordtaket; ute av øyet, ute av sinn. Blid er hun stortsett hele tiden, og selvfølgelig helt utrolig nydelig! Hun kan smelte ett mammahjerte hun!
Matglad er hun også, og kveldsgrøten inntas selvfølgelig på ekte prinsessevis, med prinsesseskål. Egentlig er det en godteri skål, men jeg tenkte at det ikke skader å ta den i bruk allerede nå, og da til middag og grøt.

Når kvelden kommer er man jo litt trøtt.

Og hva er vel bedre da, enn å kose med øret sitt.
Men mamma da, jeg er jo trøtt, og vil ikke ha mere grøt!
Hva? Tror du meg ikke??
Men det er heeeeelt sant altså, ser du ikke at jeg helst vil sove litt mamma?
Jeg er såååå trøtt altså...
Neida, jeg bare tøyser jeg altså mamma!
Og så har prinsessa lært seg å vinke, så det gjør hun støtt og stadig... Ikke helt fått helt styringen på når man skal vinke, men sånn innimellom passer det seg vel?

2 kommentarer:

Lina sa...

hehe....så søt hun er. Ei vinkende prinsesse, med et skikkelig herlig sutreansikt!!!! :D

Tenker hun sover søtt nå!!!!

Goood helg! :)

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Hehe, så nydelig! Og så lik mammaen sin :O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...