søndag 4. april 2010

Mamma til en kunstnerspire

Rampen min er en skikkelig Handy Manny fan, og fikk nyss i at de skulle ha tegnekonkurranse på playhouse disney.
Så med stor engasjement, og i god tro om at han så klart ville komme til å vinne førstepremien, tegnet rampen min denne super flotte tegningen av Handy Manny. Og jeg synes jammen meg at han er veldig flink. Han tok seg god tid, og la veldig mye arbeid inn i tegningen.
Ikke minst, så syns jeg den lignet ganske masse på orginalen også.

Så det var en mamma, og en liten ramp som ble veldig veldig stolte da dette dukket opp på tv'skjermen i går. Men rakk ikke ta bilde av tv'skjermen før i dag da.
Jeg har sittet klar med kameraet hele dagen lang, for å få tatt bilde av tegningen hans på tv.

Og jammen meg, var det ikke en av Phillips favoritter også. Iallefall sa han så på tv'en.

3 kommentarer:

Gro :) sa...

åå, så kult!! han er jo helt enorm!! slekter på mor si ja :) god klem

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så flink!!! :)

Marit sa...

nei så stilig! sånn kunne IKKE jeg tegne da jeg var på hans alder!!! flink gutt du har :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...