lørdag 9. oktober 2010

Og så var oktober her!

Da var det allerede blitt oktober!
Tiden går virkelig alt for fort.
For et par dager siden, fikk jeg innskrivningspapirer fra skolen som rampen begynner på neste år. Det er helt sprøtt å tenke på at han snart er skolegutt.
Dagens gullkorn fra rampen: "det e bare bølla såm får ha cola godteri! Du har sparken mamma!"
Han mener selv han er super tøff, og bølle, så da fikk jeg ikke smake på godteriet han mente at bare var hans. Og jeg fikk sparken, som mamma.
Det er jo nemlig slik, at når en mamma tar godteri som ikke er hennes, så er det ulovlig, og stygt, og man bør komme i fengsel for sånn.
Minisjefen elsker å kle på seg, og her om dagen fikk hun en fiks idè om at hun også skulle ut når storebror skulle ut og leke. Så hun gjorde seg klar, med lua på, og dukken under armen. Og ble meget fornærmet når jeg sa at hun måtte være inne, fordi hun hadde feber.
Rampen får masse skryt i barnehagen, for at han er så flink til å spille fotball.
Men han har ingen fotball selv, så vi var så heldige å få låne en fotball ene ettermiddagen, og gikk bort på fotballbanen, og der storkoste han seg virkelig, og skårte mange mål!
Full ballkontroll!
Minisjefen har blitt så stor!!! Hun er helt klart ikke noen baby lengre, og det blir jeg mer og mer klar over for hver dag som går.
Snill storebror, som hjelper henne med å kjøre bil.

En liten tøysekopp, som lekte borte-tittei med meg.
Egentlig var hun kjempe trøtt og lei. Og hadde rullet på gulvet, av sinne, bare få minutter før bildet ble tatt.
Så bildene lyver egentlig, hun har nemlig veldig veldig sterk vilje denne jenta her!
Tittei-på-deg mamma!

Og så er hun veldig interessert i dukker for tiden. Hun må alltid ha med seg dukken når hun skal sove, og går hele tiden rundt og koser og klemmer dem.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...