tirsdag 19. oktober 2010

På ønskelisten

Nå nærmer det seg faktisk jul, og jeg har som smått begynt å planlegge litt julegaver.
Siden minisjefen er over gjennomsnitt opptatt av matlaging, gryter, kjeler og sånn, så får hun DUKTIG minikjøkken, fra Ikea.

Valget falt på dette lekekjøkkenet, fordi det nesten er som et ordentlig kjøkken, med plater som gløder, som konfyren min gjør, når jeg lager middag.
Og så er det veldig nøytralt, og veldig stilrent.

Men som med så mye annet, så følger jo kjøkkenet med seg en del nødvendigheter.
Og så går jo mammaen litt amokk, når hun sitter og surfer, mange ensomme timer på kveldstid, og har alt for lite annet hun har lyst til å gjøre.
Legg merke til at jeg egentlig har en del å gjøre, men har ikke lyst allikevel, så da bruker jeg tiden på helt andre ting, som å finne søøøøte ting jeg ønsker at minisjefen skal ha til kjøkkenet sitt.
Ikea har masse fint!

Kasserollesett fra ikea

Lekemat i filt fra IkeaStekebestikk fra Ikea




Koppestell med prikker fra leke-butikken.no

Brødrister fra tin-tof.com


Kjeks fra lilleollebolle.no


Lekeservise fra plymshop.no
Piknikkurv i 19 deler fra sprell.no
Lekemuffins fra sprell.no
Gleeeeder meg til hun får lekekjøkken!
Da slipper jeg kanskje at hun stikker av med kjelene mine, for en stund iallefall.

Hva skal dine små få til jul? Har du/dere noen erfaring med leke kjøkkenet til Ikea?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...