mandag 25. oktober 2010

Vi tester Coop bleier!

Vanligvis bruker vi Libero, og bare libero, fordi minisjefen fikk utslett av pampers, og så holdt den ikke tett, selv om vi brukte rett størrelse.
Men her om dagen kjøpte jeg en pakke Coop bleier, de er jo på tilbud, og koster bare 5 kr for en pakke!
Holder de ikke mål, så er det ikke så veldig mye penger tapt for å prøve og se iallefall.
Så jeg kjøpte en pakke.
De har visstnok også kommet best ut i test.


Hun har brukt dem i 3 dager, og foreløpig syns jeg at de er helt ok.
De holder tett, men er en anelse stivere på enn Libero sine.
Og så er de ikke så elastiske bak, som Libero eller pampers, som begge har "elastikk" for å holde ting ekstra godt på plass.
I dag, etter hun hadde sovet, hadde vi første uhellet med dem.
Pga manglende elastikk bak, så hadde det kommet litt avføring utenfor bleien.
Men sånn kan jo skje uansett hva merke man bruker, når de ikke er helt fast i magen.
Spent på om det skjer flere ganger.
For er det bare denne ene gangen at det lekker, så tror jeg at Libero må gå tapt for denne gangen.

Flere som har testet ut billigmerkene på bleier? Hvordan var du fornøyd med kvalitet, passform? Holdt de tett?

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi bruker nesten bare coop sine bleier, er kjempefornøyde med dem! og syns det er utrolig bra at vi belaster miljøet litt mindre siden bleiene er svanemerket. får håpe du ikke får flere uhell da :)
Klem fra Gro :)

yummy mummy sa...

Var faktisk veldig uheldig med bleiene, og det gikk igjennom absolutt alt. Så det ble med den ene pakken for min del.
Men kjekt å prøve noe nytt også =)

mammaLise sa...

Jeg har prøvd både first price og landlord. Syns designet på begge er kjempe kjedelig. Jeg vil liksom ha søte bleier :p
First price bleiene syns jeg var veldig store. Kjøpte de som er fra 7 kg fordi dem ikke hadde mindre. Poden var da rundt 6 kg da, så syns ikke de burde vært så store.
Landlord sine syns jeg var veldig papiraktig.
Vet ikke om jeg skal bruke libero eller pampers. Brukte pampers på storebror og var fornøyd. Kanskje jeg skal prøve coop sine jeg også. Skader jo ikke når de koster 5 kroner :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...