onsdag 8. desember 2010

Vi testet Coop bleier!

Jeg blogget jo om at vi testet coop bleiene for en stund siden.



Men her kommer vi ikke til å bruke mer av dem, fordi de ikke fungerte på minisjefen min.
De kjentes en del stivere ut på henne, og satt ikke like godt, siden de ikke var så elastiske.



Og etter flere episoder hvor bleien lakk av ulike årsaker, så bestemte jeg meg for at for vår del, så fungerte de ikke bra nok.
Dessverre tapte derfor Coop sine bleier i forhold til Libero og pampers hos oss.

Jeg googlet litt, og kom over denne testen av Coop bleiene i en annen blogg:
Julie og Oliver tester Coop bleier.
De kom derimot ikke til samme resultat som oss, og for dem så fungerte Coop bleiene helt fint.
Jeg er dermed enda mer overbevist om at ulike bleier, passer til ulike unger.

Flere med lignende eller andre erfaringer?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...