fredag 24. august 2012

Det er barneselskap, og jeg har ingen gave på lur...

Det tenkte jeg i kveld, etter å ha fått en sms om barneselskap til en i klassen til rampen. 
Selskapet er i morgen, og jeg var på jobb i dag. 
Hadde kun 56 kr liggende, i kronestykker for det meste. 
Panikk!
Og da må man google litt, og tenke så det knaker, så man kommer på noe...
Dette ble en "i siste liten" gave. Men håper virkelig den faller i smak.

Slik gjorde jeg det: 
  1. Jeg puttet kronestykkene inni 3 fargerike ballonger, blåste dem opp, og knytte dem sammen med hemptråd. 
  2. Lagde ett kort med mønsterark som gikk i samme fargetoner som kinderegget og ballongene, med dymo bokstaver (naturligvis! Jeg har jo dilla på dymo for tiden og å finne enda en plass å kunne bruke dymo maskinen min, var jo bare kjempe kjekt!)
  3. Og fant frem ett kinderegg. 
  4. Og vips, så var det ferdig bursdagsgave.

Nå gjenstår det bare for bursdagsbarnet å sprekke ballongene, og samle opp pengene (som naturligvis kommer til å sprette her og der), og finne på noe kjekt å bruke pengene på.


1 kommentar:

Lillebølla sa...

Det var en kjempesmart løsning:) Tror ikke jeg har vært innom her før, så da legger jeg igjen ett spor etter meg nå:) Ha en fin dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...