lørdag 29. september 2012

Barnekroken på kjøkkenet

Dagens lille prosjekt, ble barnekroken på kjøkkenet. 
I dag hentet jeg pakke fra stoff og stil, med så masse kjekt inni!!! 
Blant annet duken, som jeg skulle bruke på det lille bordet til ungene. 

Før:
 Etter:
 Har malt bordet antikk hvitt, og klippet til voksduk fra stoff og stil. 
Korktavlen var en gammel, som lå og støvet ned. Den har fått maling, og fått en bit av ett stripete dynetrekk inni.
Boksene med trykk er fra kremmerhuset. Og aluminiumsboksen i midten er en frukt cocktail boks, som jeg tok av etiketten på. Har merket alle med dymo maskinen min. 

3 kommentarer:

Marianne Stokkeland sa...

Det ble kjempefint :)

Elin på landet sa...

Kjempelurt og veldig fint!

Livet på hauge sa...

Så stilig det ble. Trenger egentlig en slik plass på kjøkkenet her også, så nå fikk jeg masse fine tips.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...