tirsdag 25. september 2012

Deilig med høst!

 En deilig fridag har jeg og minisjefen hatt i dag.
Forøvrig ikke uten trass og hyling, men det husker man naturligvis ikke like godt når roen senker seg, og hun sover søtt i sengen sin. Det finnes jo nesten ikke noe flottere, enn nydelige barn, som sover godt.
Vi skulle på "sjåpping" i dag, så hun hadde pyntet seg, som seg hør og bør, til bytur. Skjørt fra pomp de lux, strømpebukse fra claire, genser fra H&M, vintage carigan, som jeg hadde når jeg var lite, jakke fra H&M, smykke, perlet med perler fra søstrene grene, og cupcake luen jeg strikket til henne i fjor.
Vinterskoene i år, er ett par som rampen brukte 2 ganger når de passet til han. Litt røffere, men det ble tøft til tyllskjørtet og perlesmykket.
 "Hello kitty, vil du være kjæresten min?"
 Knall god gulrotkake, med like mye krem som kake. Og kuli eple juice.
 Innekos, etter at de søte små har sovnet. Med levende lys. Kommoden jeg byttet knotter på.
Før var det trefargede knotter, og jeg lette og lette etter grønne knotter, eller mintgrønne, eller trukise. Men endte opp med de hvite, søte små, fra søstrene grene. Og det ble veldig bra.
En gul kopp, med plomme og kanel te, fra Åhlens.
Nå sitter jeg med beina høyt, og skal se film, og nyte stillheten de siste få timene før hverdagskaoset braker løs igjen litt før kl 6 i morgen tidlig. 

2 kommentarer:

Marianne Stokkeland sa...

Så ut som om dere har hatt en koselig dag :) Nydelige Alma-Sofie. Og den kaka!!! tror meg og deg har en date med den kaka en gang ;) ;) ;) tihi

yummy mummy sa...

Den kaken var helt nydelig!!! Så det skal vi gjøre ja!!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...