mandag 10. september 2012

Snart høst

Det er visst blitt september, og det blir stadig kaldere og gråere ute.
I dag så vi masse gule og brune blader på bakken også, så nå nærmer det seg høst med store stormskritt.
 Vi var ute både for å ta action bilder av noe nytt som er ferdig strikket. Og for å hente noen pakker på posten.
Det er fantastisk gøy med pakker i posten!!!
I dag var det blandt annet denne lekre fargerike retro søøøøte kjøkkenvekten som kom i posten til meg.
Kan det bli finere?? Den er så fin at jeg må ha den fremme på benken tror jeg.
Har ikke hatt egen kjøkkenvekt tidligere, til tross for at jeg baker ganske ofte.
Så har tatt ting på øyemål, og det har jo gått ganske bra.
 Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg bruker den... Noen som har en sånn i hus? Og har en kjapp forklaring?

2 kommentarer:

Livet på hauge sa...

Sånn hadde vi i min barndom. Husker ikke helt hvordan den fungerte. husker det var lodd på siden og at en skulle skyve noe greier..ha ha...sikkert veldig forklarende.

yummy mummy sa...

Jeg fikk telefon forklaring fra mamma. Den var veldig lett å bruke, når hun fortalte hva jeg skulle gjøre. hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...