tirsdag 9. oktober 2012

Forsidepiken...

 I går når jeg var på jobb, fikk jeg sms fra en journalist i Stavanger Aftenblad, om jeg kunne tenke meg å stille opp til ett intervju i forbindelse med det nye statsbudskjettet.
 
 Spurte pent om de kunne la være å ha det på forsiden, men atter engang, er jeg forside-pike gitt.
Minisjefen var med på bildene, tullet og tøyset og koste seg masse når hun fikk full oppmerksomhet av enda flere enn bare mammaen. 
 Men artikkelen, ja, hva kan man si? Den ble ikke akkurat riktig sitert, for å si det sånn. Men media prøver vel å gjøre alt for å selge.
Jeg sa aldri at jeg var redd for å miste boligen min, har fått beklagelse fra journalisten i aftenbladet, for at hun feilsiterte meg. Men hva hjelper vel det, når de aller fleste andre, ikke er klar over at det ikke er helt riktig det som sto i artikkelen.
En smule småpinlig å kjøpe avis, med seg selv på forsiden. Og se seg selv på forsiden av avisen i alle kiosker og butikker. Ene butikken i byen var forresten helt utsolgt for avisen, så jeg måtte gå videre for å få kjøpt den.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...