onsdag 10. oktober 2012

Jeg vant, jeg vant!!!

 I dag kom det lapp i posten til oss. Å, så spente vi var, både meg og minisjefen! 
Jeg visste jo hva pakken inneholdt, men det gjorde ikke hun. Hun visste bare at det var pakke til henne. Hun var i ekstase! Vi skulle hente en pakke til henne!!! 
Kanskje det var en kanin pakke mente hun.
 Vi fortet oss hjem, litt våte etter å ha vært i byen lynraskt, for å hente pakken. Så stor eske!!!
 Vedlagt fulgte en utskrift med gratulasjon. 
Jeg har nemlig vunnet hovedpremien i give awayen på bloggen til Fru Mæla!!!
Og jeg som aldri vinner noe. Jeg turte ikke engang å blogge om at jeg hadde vunnet, før vi hadde vært og hentet pakken. Og tenk, hovedpremien da!!! 
1. PREMIE
Askepott combo (DVD+BluRay)
Askepott barbie m/prins
 Gjett om det var ei overlykkelig lita frøken, når hun forsto at hun hadde fått den nye Askepott filmen, og den nydeligste prinsen og prinsessen.
Hun har nusset og kost med prinsen så mye etter at vi åpnet pakken, at jeg er bekymret for at Askepott muligens blir sjalu. 
Nå sitter vi fengslet begge to, og ser på filmen, som jeg ikke har sett siden jeg var lita selv. Det er mange år siden. Så dette var nostalgi, og helt fantastisk!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...