tirsdag 2. oktober 2012

Rampen sin Oslo Anorakk

Rykende fersk av strikkepinnene, ble jeg etter mye om og men også ferdig med rampen sin Oslo Anorakk. Jeg hadde først tenkt å strikke i mørkeblå og mørkebrun, prøvde meg på mørkebrun og lyseblå, men endte opp med denne nydelige grønn blå fargen.

Falt pladask for den i butikken, når jeg bare egentlig skulle ha knapper til anorakkene. Og angrer virkelig ikke på fargevalget.(kommer ikke helt til sin rett på disse bildene, så får ta noen actionbilder med rampen inni genseren sin etterhvert)
Har også endret litt på oppskriften, for valgte å strikke lengden til 7-8 år, mens bolen er strikket i maskeantallet til 5-6 år, og har heller ikke laget a-form på denne, så det ble mer guttefasong på den.

Knappene er samme type som jeg brukte til minisjefen, i frisk grønn og blå. 
Det gav litt nonstop effekt.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...