torsdag 22. november 2012

Give away

 Endelig har jeg også fått somlet meg til å lage en give away! '
Jeg hadde nemlig noen nøster med en herlig sennepsgul farge, 
og bestemte meg for at dette måtte bli lue til minisjefen.
 Sennepsgul er jo "årets" heteste farge, og garnet er godt og mykt.
En heldig vinner kan vinne en valgfri størrelse av en lik lue som minisjefen 
har på seg på bildene her! 
Du kan velge mellom str 1 år, 2 år, 3-4 år, 5-6 år. 
Men de er gode i størrelsene, og passer lenge.
Alt du trenger å gjøre er å like bloggen min, kommentere under innlegget, og dele innlegget videre på facebook, eller i bloggen din. 
Vinneren trekkes lørdag 1.desember.

7 kommentarer:

Marianne Stokkeland sa...

Jeg vil være med på give away :) Er allerede følger, også legger jeg linken ut på facebook :)

Anna Rita sa...

Jeg og vil være med:)

Fru Suphellen sa...

Vil og bli med :)

Livet på hauge sa...

Blir med eg og.

Renate sa...

Jeg har lyst å være med :)

Storesletten sa...

Heia. Vil gjerne være med på give awayen:-) Delt og følger:-) Og jeg også jar en liten minisjef her...

Eva Britt sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...