torsdag 20. desember 2012

Du grønne, glitrende tre...

 Snart er det jul! Dagene går alt for fort, og timene i døgnet er alt for få. Det går, men bare akkurat. Lite soving, og mange prosjekter. Juletreet var vi tidlige ute med i år.
Treet er fra plantasjen, kostet 149 kr, og er like skjeivt som det er sjarmerende, og med maksimalt av pynt, og noen pakker under, så ble det riktig så bra.
Juletre teppet er fra Åhlens.
Den søte lille nissen er 27 år gammel, mamma fikk den på barsel, når jeg ble født. (hurra! vi har bursdag i dag nissefar)
 Den gigantiske konglen, og røde julekulen fikk jeg til julegave i fjor. Hjertet med gullperler har en av ungene perlet. Soppen er fra åhlens. Fuglene vet jeg ikke hvor er fra.
 De røde hjertene er hjemmeheklet. Og de røde satengkulene er fra barndomshjemmet.
 Kulen med nisse på, fikk jeg i dag! Så søt!
 Krystallene er fra panduro, og ornamentene er hjemmelagde.
 Glasspynten har jeg fått tak i forskjellige steder. Ballerinaen er fra Åhlens. De har utrolig mye fin julepynt der.
Ekornet er også fra åhlens. Papphjertene er fra min søster. Og engelen, som det var to av (helt til minisjefen ville leke med dem, når mammaen sto i dusjen, og minisjefen knuste engelen), er fra panduro. Gullkulene er noe jeg fant hjemme, når jeg flyttet ut.
Konglen med silkebånd har rampen laget på skolen! Kjempe fin!!!
En god blanding av gull, rød, hvit, sølv og retro inspirert er juletrepynten på treet vårt.
Og selv om det er både skjeivt og ugjevnt, så er det utrolig vakkert, synes jeg.
Pakkene er pakket inn, og det brenner i peisen.
Nå kan snart julen komme

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...