fredag 28. desember 2012

Noen av årets julegaver

På pinnene siden midten av november, har jeg blandt annet hatt disse super deilige genserene.
Oppskriften er naturligvis "enkel bestefartrøye" fra pickles <3 nbsp="nbsp" p="p">Garnet er drops sitt super myke Alaska. 
Jeg har strikket på spreng, og ble akkurat ferdig i tide, til de skulle avleveres. Har også strikket en til, og "enkel vest" (fra pickles) i mørk sjokoladebrun med rosa knapper og kanter. Men de fikk jeg ikke tatt bilde av, før de ble sendt oppover i posten til nord.

Jeg kantet gensrene med en annen farge, for å gjøre enda litt mer utav det. Syns det ble en fin detalj. Knappen er i samme farge som kanten.
 Den olivengrønne er kantet med lyseblå, og ble strikket på 2 kvelder!
 Minisjefen prøvde på, for var så usikker på om de var passelige i størrelsen, og den gikk iallefall fint til henne. Så da er den nok litt stor i størrelsen, men myk og god. Og bare til å brette opp ermene på den, så kan den brukes lenge.
Den jeans blå er strikket i størrelse 7-8 år.
Den olivengrønne er strikket i størrelse 2 år.
Nesten glad for at julaften er vel overstått og gavene pakket opp, så jeg kunne vise frem på bloggen.
Skal strikke en til rampen også, når jeg er ferdig med neste prosjektet som står på pinnene.
Ønsker alle en fortsatt god romjulstid.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...