fredag 4. januar 2013

DIY: gitar

Hva skal man finne på en fredagsformiddag når minisjefen er begynt å komme i form igjen, og det er øse pøse regnvær ute? 
Jo, man finner inspirasjon på pintrest, og lager selv (=DIY). Kjempe lett!
 Jeg glemte naturligvis å ta bilde av ting steg for steg. 

Paper Plate Banjo

Jeg tok en vanlig hvit papptallerk, en dobbel pappbit, malte i lilla og rosa med akrylmaling. 
Limte pappbiten sammen, og limte denne sammen på midten. 
Sidene festet jeg ekstra godt med blå washitape med søte små sopper. 
Jeg brukte også tapen som pynt på gitaren. 
Så puttet jeg i gammeldagse splittbinders, som jeg hadde liggende i scrappeutstyret mitt. 
Og festet 2 gummistrikker mellom disse.
I samlingen med blonde og silkebånd fant vi ett langt bånd, rosa og grønnt, som ble gitarreim. Jeg lagde ett hull i hver ende på gitaren, og festet båndet. 
Tilslutt fikk minisjefen gå amokk med klistremerker på gitaren for å pynte. 



1 kommentar:

Renate sa...

Så flinke dere er :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...