torsdag 24. januar 2013

Sukkersøtt snuppesett med lue og hals (pickles inspirert)

Minisjefen sin bestevenninne fikk hals inspirert av pickles sine oppskrifter til bursdagen sin i desember, hun skulle egentlig få både lue og hals, men jeg rakk ikke å bli ferdig med begge deler.
Settet er strikket i smart-garn på de rosa stripene, og Drops sitt Alaska garn, farge 49, lys brunmelert. Det er så godt og mykt, er er den type garn jeg har brukt mest av i høst og vinter når jeg har strikket. Og ikke minst, er prisen fin, bare 18 kr nøstet. Det kan man like!


Men nå er luen også ferdig. Jeg har strikket i samme passform som den sennepsgule luen til minisjefen, som jeg også hadde giveaway på i desember. Den sitter så godt rundt ørene, og er skikkelig god og varm. Og ikke minst, veldig søt med dusk.


Halsen er strikket med daisy strikk, og er mikset sammen av lekeplass settet, og lekeplass settet med sukker på, til pickles. Men jeg har ikke helt fulgt oppskriften, og tilpasset litt selv. Den sitter kjempe godt på, og har allerede blitt godt brukt av hun som har fått den.
Nå er jeg spent på om luen blir like godt likt.
Mammaen har jo lue dilla, akkurat som meg.

1 kommentar:

Renate sa...

Å den ble kjempe søt :):):) haha jeg har luedilla ja :):).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...