søndag 20. januar 2013

What a difference a year makes

 Det er helt utrolig hvor fort tiden egentlig går. 
Og man legger ikke riktig merke til det, før man får barn.
Innimellom må man liksom bare stoppe opp, og sjekke om det stemmer, at det har gått så fort. 
Mimre litt liksom.

Ca 6 mnd på vei

Derfor deler jeg noen av bildene fra jeg var gravid, og ventet rampen. Min søster tok masse nydelige bilder av meg.

 Julen 2004, 3 uker til termin

 2 uker til termin

Natt til 20.desember, jeg har begynt å få litt rier, og har kommet til føden. Jeg bodde da 2 timer unna nærmeste fødestue. Så vi reiste tidlig inn. 
Jeg hadde med meg mamma, og hun skulle jo ta bilder, men hadde glemt kamera. 
Så bildene som ble tatt under fødselen, og rett etter, er tatt med mobilkamera. 
Dyrebare minner!
Rampen ble født 20.januar kl 08:28, etter 5 timer i aktiv fødsel. 
Han var 52 cm lang, 3960 gram, og 36 cm rundt hodet. 
Han var rett og slett helt perfekt!

Stolt mamma! Bilde tatt av lokalavisen, bare 6 timer etter fødselen.

Helt nyfødt, og så våken.

Fineste lille gutten jeg noen gang hadde sett.

 1 år

 2 år

3 år

  4 år
5 år

6 år

 7 år


 8 år!!!!

 Akkurat i dag er han litt slapp, og sliten, for han er ikke helt i form. Så da holder han sofaen. Han har allerede prøvd det nye spillet han fikk i gave av meg, og figurene han fikk av minisjefen, supertante, og alle andre. Han fikk en del figurer i bursdagen sin igår. 

De søteste bursdagskortene, kjøpt på søstrene grene. Festet med dymo tape.

 Og gavebordet i dag. Han fikk så masse kjekt. Masse lego, star wars, skylander gigants. 
Mangler de 5 skylander figurene han fikk på bildet, for de er i bruk i skrivende stund. 
Planen senere i dag er å hente ut gaven han fikk fra bursdagsklubben til Mc Donalds, 
alle barn får nemlig en gratis happy meal på bursdagen sin.
Kjempe kjekt! 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...