søndag 3. februar 2013

I sofakroken

Tenkte jeg skulle vise frem kroken mellom sofaene på stua. Jeg ble så fornøyd med den nå etter jul, når jeg tok vekk alle dukene, og ikke la på nye.
Bordet er skikkelig gammelt, og fortjener å bli vist frem slik det er, uten duk på.
Men ikke så lett å ta bilder av ting med minisjefen som er i "ta bilde av meg nå mamma" humør.
Hun poppet opp i linsa stort sett på alle bildene. Så tilslutt måtte jeg sette på tingeling til henne, så jeg fikk tatt bilde, uten henne med mange ulike grimaser.
Jeg elsker orkideer, det er ca eneste blomstene som jeg får til å holde ved like, sånn noen lunde. Og selv med så lite vann som de får hos meg, så blomstrer de gang på gang.
Rammen på veggen er skrevet ut hjemme, og puttet i en ramme fra ikea, som engang var svart. Men som ble lilla i sommer, når jeg hadde pastell-male-dilla.
Bildelistene fra Åhlens, skulle vel vært hengt opp beinere, enn det de ble. Jeg brukte vater, men de er veldig skjeve (det ser man heldigvis bare hvis man står rett forran de, og ikke fra der jeg sitter i stua, ser dem fra siden, og da ser de beine ut, så da kjenner jeg ikke at jeg må rette på dem. Det ville dessuten gjort at jeg lagde enda flere hull i veggene, så da lar jeg dem bare være)
På bordet har jeg puttet en lyslykt (usikker hvor den er fra), globusen, orkideen og 3 små telysholdere. Fargetema i hele leiligheten er hvitt, lyst, og masse farge. Så da ble det fargerike telysholdere også.
Trykker du på bildet her, så kan du laste ned selv, og skrive ut.
God søndag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...