fredag 15. februar 2013

Søte små fugler

 Det er ikke mye som minner om vår ute, og det føles så lenge til at fuglene kommer tilbake, vårblomstene spretter opp, og det blir varmere i luften. Så da skaper vi litt varme og vårfølelse inne hos oss heller.
Vrihasselen jeg har på stua fikk filt fugler i dyp lilla, beige og sennepsgul her en kveld. Så koselig å dille med dem, og veldig lett å lage. Oppskriften fant jeg (så klart) på pintrest, og den finner du her.
 Kjempe dekorative er de også.
For å lage dem, må du skrive ut pdf filen i linken, tegne mønsteret over på filt i valgfrie farger, klippe dem ut, og sy dem sammen. Jeg valgte å ikke sy på øyne på mine, for hadde ikke små nok knapper liggende, og syns de var like så søte uten øyne også.
Tråden jeg brukte for å sy dem sammen var broderingstråd, i lyserosa og lyseblå.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...