tirsdag 26. mars 2013

Påske giveaway!

I anledning påske, og varmere vær, blir det giveaway på bloggen min.
Jeg gir nemlig vekk ett kronepannebånd, til en liten prinsesse, str 0-3 år.

Pannebåndet er strikket i deilig rosa ull, med mørkerosa fleecefor inni, og har lilla heklet kant.
For å vinne må du:
  1. Bli følger av bloggen min (2 lodd)
  2. Skrive kommentar på giveawayen (3 lodd)
  3. Dele giveawayen på facebook, eller bloggen din. (5 lodd)
Altså kan du få totalt 10 lodd. 

Trekning blir 2.april!

10 kommentarer:

Fru Suphellen sa...

Jeg trekker 10 lodd og håper på at lykken er med meg så vi vinner dette sjønne pannebånde :)

Renate Stokkeland sa...

Trekker og 10 lodd :)

Marianne Stokkeland sa...

Trekker 10 lodd og satser på at jeg har lykken med meg :) :)

Livet på hauge sa...

1o lodd til meg også. Er jo så fine og varme de pannebåndene... Fortsatt god påske til dere.

Anonym sa...

Kjempenydelig pannebånd, en liten prisesse verdig, smil!

Delt til min FB, så håper på 8 lodd...

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver lykken med 3 lodd

martine@svarstad.com

Tina T sa...

10 lykkelodd på meg :) følger på bloglovin og har delt på fb
tina.triger@live.com

Anonym sa...

Dette vil bli en flott gave til min lille kusine. 3 lodd på meg.

andrea.hjeldnes@hotmail.com
Klem fra Andrea

Logika sa...

Utrolig søte pannebånd til en liten prinsesse!
Trekker 5 lykkelodd (følger og kommentar), og krysser fingrene!

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 10 lykkelodd. Delt på face.

Klem fra Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...