fredag 12. april 2013

Dagens to do liste



Kanskje, bare kanskje, hvis jeg legger den ut på bloggen, så får jeg gjort det som står der, før rampen kommer hjem fra skolen, og før jeg skal hente minisjefen.
Som forhåpentligvis får sjefet fra seg litt i barnehagen på denne herlige fredagen, etter å ha kranglet med mammaen om alt som var feil, av sko, klær. Hun fikk ikke ha på seg prinsessekjolen, men hjerteskjørtet, og det var krise, fordi hun jo er prinsesse, og da må man ha fin kjole på seg, og skifte klær 4-5 ganger daglig, minst (!), og håret var feil, for hun ville ha hårbøyle i, og ikke flette. Og det var flokete, fordi hun hadde det løst i går. Så mammaen tvangsflettet henne, mens hun var veldig veldig lite fornøyd.
Og så var joggeskoene rosa, og ikke lilla, og hun fikk ikke ha på seg ballerinaskoene. Og lua skulle vært rosa, og ikke rød. Og så ville hun helst sitte i vognen, og ikke i sykkelsetet.
Men det er sol ute, det er fredag, og vår!
Så nå nyter jeg stillheten, og skal snaaaart, snart, begynne på listen min, jeg lover.

 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...