søndag 28. april 2013

Flyttemodus, bursdagplanlegging, kakebaking og strikking...

Slutten av april ble travlere, enn travlest, og mai tør jeg ikke tenke på hvordan blir.
Minisjefen har ikke bursdag før om ca en mnd, men fordi vi flytter på slutten av mai, så må selskapet feires med vennene hennes her, allerede, nå på LØRDAG! Alt for mye å gjøre, alt for lite tid.
Invitasjonene er allerede gått ut. Igjen var pinterest min redning. Der fant jeg inspirasjon, og lagde søte prinsessekroner, klippet ut, pyntet med glitterlim. Og skrev ett morsomt lite rim, som rimte bedre på engelsk, enn på norsk.
Fairy dust, and princess crowns
Magic wands and pretty gowns 

ble til

Tryllestøv og prinsessekroner, 
tryllestaver og fine kjoler.

Noen ganger høres ting så mye finere ut på engelsk, enn på norsk, for å si det mildt.
I morgen skal jeg ha med meg bursdagsbarnet ut på shopping, til den store dagen. Og i kveld har jeg brukt kvelden på å skrive ned alt jeg har pinnet og planlagt, på ene boardet mitt på pinterest. Det blir, forhåpentligvis veldig bra.
Og om det blir litt stille fra meg fremover, så tipper jeg at det blir bedre når vi får landet, i midtnorge, en plass, i juni. Vi har begynt å glede oss!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...