mandag 8. april 2013

Ny sommerkjole

Minisjefen har fått seg ny sommerkjole, en orginal ubrukt retro kjole, kjøpt på Harry Camping i byen vår. De har så utrolig mye kjekt der.
Bladet mamma har skrevet om butikken, http://www.mamma.no/content/harry-camping.
Er du i stavanger, så er det absolutt verdt å ta turen innom, om ikke annet enn bare for å kikke.
De har både orginale barneklær, og leker, fra 70 tallet, og en egen kolleksjon "Mormor & Mio" som er tegnet og designet av innehaveren av butikken.
Jeg kan nesten ikke gå dit, uten å plukke med meg noe. Og denne kjolen hadde jeg sett på leeeenge, før jeg bare måtte kjøpe en til henne, den var jo på salg, og bare en igjen. Så da måtte hun jo bare få den, syns jeg.
Tror jeg elsker alt med den, rett og slett. Perfekt snitt, og stoff! Og til og med søte små puffermer. Den er lett og god å ha på, og helt perfekt lengde.
Det er også ekstra sømkant, så den kan legges ned, så varer den enda lengre.
Minisjefen er kjempe fornøyd med kjolen, for akkurat nå er det stortsett nesten bare kjoler, hårbøyler, ballerinasko, og tiaraer som er mulig å få på henne. Til nøds kan hun ha på seg skjørt og være balletter (les: ballettdanser). Men det er aller best å være prinsesse, og aller helst vil hun bytte kjole 5-6 ganger daglig.
Så sommergarderoben blir nok en del kjoler, vil jeg tro.

1 kommentar:

Livet på hauge sa...

Så fin ballerina prinsesse. Søt kjole, den blir nok delig å ha på når sommeren kommer med varmere dager.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...