fredag 12. april 2013

Rapport

Ok, så rakk jeg ikke over helt alt i dag heller.
Men jeg fikk lagt ut 30 av skolebøkene mine på ibok.no. Genial side, som man bare legger inn isbn nummer eller tittelen på boken, og så kommer det opp bilde av boken, og hva andre har lagt dem ut for. For å få solgt, har jeg med vilje lagt ut billigere enn de fleste andre.
Så, har du skolebøker du vil bli kvitt, så er den siden kjempe smart! 
Og så fikk jeg tatt tøyet ut av tørketrommelen, og lagt dem i stampen, vasket tørketrommelen skikkelig inni, og studert klesvasken nøye.
 Jeg fikk postet den 7,2 kg (!) store pakken med klær som minisjefen har vokst utav, og hårbåndet fra give awayen.
Handlet, ødela vognen, og fikk super god service på Clas Ohlson, til å få byttet skruer og greier. Butikkdamen underholdt minisjefen, blåste opp ballonger, og fant frem skruer som passet til vognen, mens jeg fikk byttet dem. Så de fortjener skikkelig skryt!!!
Og så shoppet jeg endelig opp gavekortet jeg fikk av min farmor til jul, på KappAhl. Der har de også 30% på alle ordinære varer, hvis man er medlem der.
Så når prosenten var trukket fra, og gavekortet var brukt, kostet det meg 350 kr for alt dette:

Rampen fikk 2 nye shortser, en badeshorts, en langbukse (han sliter hull på knærne før han vokser utav buksene sine akkurat nå. Og 6 par sokker. T-skjorter trenger han ingen av, for det har han ca 50 stk av i klesskapet sitt (elsker gjenbruk!)
Minisjefen fikk 2 nye kjoler og en tights fra den nye kolleksjonen til Newbie, hvor de har økt opp størrelsene til 98 (!) nettopp. Kjempe kjekt! For de klærne er så fine! Pluss 3 par strømper, og en rosa shorts.
Så da gjenstår det bare å brette klær, rydde barnerommet og tørke støv. Men det stikker ikke av noen steder.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...