tirsdag 2. april 2013

Trekning av påske giveaway!!!!

Da er det klart, jeg har trukket vinneren...på gamle måten.
Først skrev jeg alle navnene på de som hadde meldt seg på, på lapper, håndskrevne lapper. Det var mange lapper gitt! OG så skulle de klippes opp, og brettes omhyggelig sammen, så de var ca samme størrelsen.
 Så blande litt... så det ble helt rett. Og ikke noe juks!!!
 Trakk lapp (trakk tilfeldigvis 2, men la den ene uåpnede lappen tilbake i skålen).
 Og vinneren bleeeee.... *trommevirvel*

Jeg er gjerne med og tar 10 lykkelodd. Delt på face.

Klem fra Hilde

Mail kommer, så jeg får adressen din.

1 kommentar:

HildeM - Lykkelig med liten sa...

HURRA!! Tusen, tusen takk! Utrolig at akkurat mitt navn kom opp av alle lappene :) Nå blir lilleprinsessa kjempefin! ♥

Gleder oss til å få den flotte pakken!

Ha en herlig uke!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...